Skip to Content Contact Us
Img34

איך מגדילים מכירות באתר אונליין בתחום הקפה?

אתר מכירות הוא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של כל עסק כמעט, כולל בתחום הקפה. אמנם כשנכנסים לחנות פיזית הריח של הקפה מייצר חוויה נעימה במיוחד, אבל הנוחות של קנייה אונליין מובילה לקוחות רבים להעדיף הזמנה מאתר. לכן, חשוב למצוא דרכים למקסום המכירות בדרך הזו, וכאן בעמוד מפורטות 5 דרכים אפקטיביות במיוחד.

הבלטת מבצעים אטרקטיביים

השיקול הראשון בבחירת פולי קפה, קפסולות למכונת אספרסו, קפה טחון וכו’ הוא כמובן איכות, אבל אנשים אוהבים גם מבצעים. מעבר לרצון המובן לחסוך בהוצאות, ובמיוחד בתקופה שבה המציאות הכלכלית לא פשוטה, עצם מציאת המבצע מבטיח סיפוק – ומגדיל במידה ניכרת את הסיכוי לרכישה.

לכן, צעד מומלץ אחד להגדלת המכירות באתר אונליין בתחום הקפה הוא הבלטת מבצעים אטרקטיביים. כדאי להציג את המבצעים הרלוונטיים כבר בעמוד הבית, וחשוב לוודא שהמידע מעודכן. בנוסף, המבצעים חייבים להיות אותנטיים ולשקף הנחה אמיתית.

מחירי מבצע מיוחדים
(תמונה: Pixabay)

ניווט נוח והגעה מהירה למוצרים המבוקשים

אחד המאפיינים העיקריים של קניית מוצרי קפה הוא חיפוש מוצרים ספציפיים. למשל פולי קפה מאורו, קפסולות לוואצה תואם נספרסו, קפה טחון למקינטה ואפילו פריטים עוד יותר ספציפיים כמו פולי קפה ביאלטי ונציה או ביאלטי רומא. כשאדם יודע מה הוא רוצה, הציפייה שלו היא לאיתור מהיר של הפריט המבוקש בלי לבזבז זמן יקר. לכן הצעד השני בדרך למקסום הפוטנציאל של אתר מכירת מוצרי קפה הוא ניווט נוח שמבטיח הגעה מהירה לכל מוצר. עוד פעולה בהקשר הזה היא הצגה ברורה של המוצרים – גם עם תמונה עדכנית וגם עם הפרטים הרלוונטיים (משקל האריזה, כמות הקפסולות וכו’).

רימרקטינג: כדי לא לפספס אף לקוח

כולנו מוצפים בגירויים והסחות דעת בכל רגע כמעט. לכן, יש מצבים שבהם אדם נכנס לאתר מכירות, מתרשם לטובה מההיצע ומהמחירים, ובכל זאת לא מבצע קנייה. לפעמים הוא אפילו בוחר פריטים ספציפיים לסל הקניות, אבל בדרך לקופה הווירטואלית משהו מסיח את דעתו והוא לא משלים את הרכישה. הפתרון הנכון למניעת פספוס לקוחות עם פוטנציאל גבוה מאוד נקרא רימרקטינג.

המהות של הרימרקטינג היא פרסום נוסף בפני אותו קהל ספציפי שכבר עבר חלק מהדרך לקנייה. כדי ליישם את הפתרון, נדרש מקדם אתרים תותח, שיודע איך לבצע רימרקטינג גם בפן הטכני וגם מבחינת האסטרטגיה המדויקת. בין ההחלטות שיקבל מקדם אתרים כזה: איפה להציג את הפרסומות, באיזו תדירות, איך לפלח נכון את כל מי שביקרו באתר (מפני שכל אחד הגיע למקום אחר), מה יהיה המסר המדויק לכל קבוצה ועוד.

מכירת פולי קפה אונליין
(תמונה: Pixabay)

מידע מועיל נרחב

כאמור, יש הרבה מאוד חובבי קפה שיודעים בדיוק מה הם מחפשים ומה הם אוהבים. במקביל, יש גם רבים שרק מתחילים לגלות את הקסם של קפה משובח, והקהל הזה באופן טבעי זקוק להכוונה. לכן, מומלץ להציע באתר גם מדריכים רלוונטיים – למשל, מה ההבדל בין פולי קפה מסוג ערביקה לבין פולים מסוג רובוסטה, באילו מקרים עדיף קפה טחון ומתי עדיפות קפסולות, מה מאפיין את פולי הקפה של דיאמה ועוד. עמודים עם מידע מועיל תורמים גם לדירוג של האתר בגוגל כך שיגיעו אליו גולשים רבים יותר, וגם לערך שמקבלים האנשים ובהתאם לסיכוי שהם יבינו מה כדאי להם לקנות – ויקנו את אותם מוצרי קפה.

יצירת קשר בקלות ובפשטות

אחד היתרונות המשמעותיים של קנייה אונליין הוא שאין צורך באינטראקציות אנושיות, ולכן אפשר למשל להשלים את הרכישה גם בשעת ערב מאוחרת. יחד עם זאת יש מצבים שבהם לקוח פוטנציאלי כן רוצה לקבל מענה אנושי. בהתאם, עוד דגש חשוב לאתר מכירות בתחום הקפה הוא להציג פרטי יצירת קשר ברורים ומספר אפשרויות לעשות זאת – טופס רלוונטי, כפתור ווטסאפ (שלחיצה עליו מובילה מיד לצ’אט) ומספר טלפון.

Back top top